محیا جونیمحیا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 15 روز سن داره

محیا نازنازی

شیرین کاریهای شیرین عسلم

1393/3/7 17:06
136 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزدلم الان تو 16 ماهگی از سنت هستی،(7 خرداد 93)کارایی که میتونی انجام بدی:صدای سگ و گاو و خوب بلدی،میگم جوجو رو هیش کن با اون لحن قشنگ میگی هیش هیش،تقلید از کار دیگران زیاد شده،مثلا دایی جون یه حرکتی بهت یاد داده که هروقت ازت میپرسم دایی اباییچیکار میکنه انجامش میدی،عاشق گوجه شدی وقتی گوجه رو میبینی بقیه غذاهای رو سفره کنارو فقط گوجه میخوری.

قهر کردنت که جای خود داره،چیزی بر خلاف میلت باشه یا کار بدی انجام بدی و من دعوات کنم با گریه و بدو بدو میری تو اتاق خواب و زیر بند رخت میشینی تا بیام دنبالت،بوست کنم بغلت کنم.

یه دونه من....نفس من....عشق من....دختر من.....محبتمحبتمحبتبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسبوسمحبتمحبتمحبت خیلی خیلی دوست دارم و خدارو شکر میکنم که تورو به من و بابایی داد

 

پسندها (4)

نظرات (1)

سیما
11 خرداد 93 13:37
سلام خانومی عزیزم چه دختر شیرین و نازی. خدا حفظش کنه. امیدوارم همیشه شاد و سلامت باشین.