محیا جونیمحیا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محیا نازنازی

نظرات (6)

مامان نیلوفر
24 خرداد 93 20:43
سلام . دختر نازی دارید خدا براتون حفظش کنه . من ادتون کردم ممنون میشم اگر شما هم منو لینک کنید
مامان جونی وباباجونی
پاسخ
ممنون عزیزم شما لطف دارین،بله حتما،یه دوست کوچولو به دوستای محیا اضافه میشه.
مامان بهار
26 خرداد 93 12:46
محیا تو هم انقدر بلا شدی؟؟؟؟ خدا به ما مامانا صبر و توانایی بده در برابر این همه شیطنت شما وروجکا
مامان جونی وباباجونی
پاسخ
اووووووه تا دلت بخواد خاله جون،الهی آمین
آریا و مامانی
27 خرداد 93 11:05
ای شیطون بلا ، عسل طلا این چه کاریه
✿مامان آروشا✿
31 خرداد 93 13:55
وای خدای من... .ماشاا... به این همه هوش. به نظر من بچه های باهوش شیطنت هاشون بیشتره. خدا حفظتون کنه و بهمون انرژی و صبر بده. امیدوارم همیشه سلامت باشین.
مامان منصوره
1 تیر 93 10:32
ای جونم عزیزم،عاشق شیطونی کردن بچه هام،البنه خدا به ما هم یه نمه صبر بده،وای ماشالله چقدر ناز شدی،مامانی ببوس محیا جونو،
مامانی غزل جون
5 تیر 93 14:11
سلام عزیزم چه کوچولوی ناااازی داری خدا برات حفظش کنه خیلی از وبتون خوشم اومده اگه به دخملی من غزلی سر بزنید خوشحالمون میکنید اگه با تبادل لینک موافقید خبرم کنید منتظر حضور گرمتون هستم