محیا جونیمحیا جونی، تا این لحظه: 11 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

محیا نازنازی

سلااااااااااام

1393/6/11 19:05
120 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به دوستای خوشملم خوبین.... سلام به مامانی های مهربون ....ایشالله که خوب باشیدبوسبوسبوس

اول از همه روز دخترو با کلی تاخیر به همه دخترای خوشگل و ناز وبلاگی تبریک میگم....دخترا روزتون مباااااااااااااااااارکمحبتمحبتمحبتمحبت

بعدشم خواستم یه تشکر ویژه کنم از همه مامانیای مهربون  که میاید به ما سر میزنید مخصوصا مامان ارسطوی خوشگلم که جویای حالم بود....مرسییییییییی دوستتون داریم.....چشمکچشمکچشمکچشمک

ما اومدیم با کلی عکس و یه سری حرفای جامونده و جدید....

از محیا بگم...دخترم دایره لغاتش داره بیشتر میشه...عمه میگه، به این شکل عععععععععممممممه....آبجی میگه..اااااابجی...بابا جی یعنی بابا جون....مامانییییی....آمنه هم میگه..جشنجشنجشنبعضی وقتا به زبون نمیدونم چی، واسه خودش حرف میزنه که خیلی شیرینه حاضرم اون لحظه بخورمش....از شیطونیشم هرچی بگم کم گفتم...تو کار آشپزخونه کمک میکنه سفره میاره و میبره...چیزایی که در توانش باشه رو دوست داره خودش ببره و بیاره...برنامه کودک دوست داره و نگاه میکنه...یاد گرفته شورتشو خودش بپوشه...عروسکاشو میذاره رو پاش و تکونشون میده...از غذاها قیمه.. ماهی.. ماکارونی..لوبیا پلو و املت رو دوست داره.

از کندن و پوشیدن لباس بدش میاد دوست داره لخت تو خونه بگرده..آخه بچم خیلی گرماییه..خندهخندهخندهعاشق بدو بدو کردن کنار ساحله..اولش دوست نداشت ولی حالا علاقه مند شده ...

چیزایی که یادم بود رو تو این پست برات گذاشتم. عزیزدلم....وروجک نازم...فرشته کوچولوی من..تو رو تا بینهایت دوست دارم و خدا رو شاکرم

دوووووووووووست دااااااااااااارمبوسبوسمحبتمحبتمحبت

پسندها (2)

نظرات (4)

آریا و مامانی وبابایی
12 شهریور 93 10:27
سلــــام خوبید ؟ خــــــــــــداروشکر خیلی خوشحال شدم که اومدین محیا گلم رو محکم ببوس مامان جونی
مامان جونی وباباجونی
پاسخ
سلام عزیزم مرسی عزیزم...اگه این شیطون بذاره زود زود میام...مرسی خاله جووووووووون
ارسطو و مامانش
13 شهریور 93 14:47
سلام عسل خاله و مامان مهربووووووووووووووووووووونش. دختر قشنگم چه کارایی یاد گرفته قربونش بشم من
مامان جونی وباباجونی
پاسخ
سلام همشهری خوبی...مرسی از لطفت...ارسطو جونو ببوس
مامان بهار
17 شهریور 93 19:17
چه جالب بهارم از لباس پوشیدن بیزاره همش میخواد لختی بگرده هزار تاواسه محیاجوونی
مامانی غزل جون
24 شهریور 93 18:14
قربون کارهای نازت برم من عاشق این جور شیرین کاری های بچه هام میبوسمت عزیزم
مامان جونی وباباجونی
پاسخ
مرسی خاله جون